LIKE THE SOUND OF ALL THE - STARS - CRASHING IN THE DARK
Watch Me Burn!

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
Trefwoorden
Laatste onderwerpen
» Local News!
wo okt 04, 2017 11:40 pm van Kíli

» The Compass
di jun 06, 2017 8:25 pm van Kíli

» Faceclaim Code
zo jan 03, 2016 7:47 am van Kíli

» burned skulls
wo dec 16, 2015 10:24 am van Kíli

» telephone
ma dec 14, 2015 9:27 am van Kíli

» Idris Ivanov
za okt 17, 2015 3:21 am van Kíli

» Idris Halo
do aug 27, 2015 9:42 am van Kíli

» Feels Like Forever
di aug 25, 2015 9:52 pm van Kíli

» What Sober Couldn't Say
zo aug 23, 2015 7:04 am van Kíli

november 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
KalenderKalender
Who's online

Deel | 

Watch Me Burn!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Kíli

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 18-07-14

BerichtOnderwerp: Watch Me Burn!   za jul 25, 2015 9:07 am

yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~

hold me close, don't let go, watch me burn!

Code:
<link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=La+Belle+Aurore' rel='stylesheet' type='text/css'><link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://deathvallley02.b1.jcink.com/uploads/deathvallley02/watchmeburn.css">
<center>
<div class="bmth"><div class="bmth1"></div><div style="width: 120px; height: 120px; background: url(http://placehold.it/120x120); border-radius: 100%;-moz-border-radius: 100%; -webkit-border-radius: 100%; -o-border-radius: 100%; position:relative; margin-top:-60px;border: 3px solid #151515;"></div><div class="bmthtext2">

yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~ yay for awesome little scrolly boxes yayyy~

</div>

<div class="bmth2">
<div class="bmthtext">hold me close, don't let go, watch me burn!</div></div></div>
</center>
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://deathvallley.actieforum.com

Watch Me Burn!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Codes :: Sheets :: Sheets-
Ga naar: